20 sty 2014

Fakty o mnie

  \


Wiiitaaam kochani ! :) a wiec przedstawię wam fakty o mnie  , zaapraszam :* !
 1 . jestem bardzo leniwą osobą
2 . nie potrafię zasnąć aż w pokoju nie bedzie idealnej ciszy
3. zawsze marzyłam zeby mieć na imię Maja
4 . lubię czytać gazety takie jak brawo itp .
5 . mam 12 lat
6 . posiadam dóżo fobi związanych ze strachem :(
7 . nienawidzę ludzi fałszywych , i pustych
8 . jestem osobą bardzo szczerą niestety  mówię czasami za dóżo
9  . jestem okrooopnie strachliwą osobą
10 . bardzo łatwo przywiązuje się do ludzi
11 . kocham moich przyjaciół
12 . nienawidzę szkoły :////
13 . Jestem kwiatonator i selenator <3
14 . boję się pająków 
15 . jak mam zły chumor to na każdego się wydzieram 
16 .  Jestem bardzo przywiązana do mojej kuzynki  
17 . często płacze , co niestesy nie jest pozytywną cechą 
18 . chciałą bym mieszkać gdzie indziej , np we Włoszech :( 
19 . bardzo lubie robić zdjęcia 
20 . uwielbiam horrory <3 
No wiec to były fakty o mnie  nie było ich  jakoś mega dóżo  ale takie "skromne"  20  , mam nadzięję ze post się spodobał . Zapraszam do komentowania   , zadawajcie pytania jak będzie przynajmniej 5 pytań to odpowiem na nie w następnym poście  ,  ciumki :**




1 komentarz:

  1. Też jestem leniwa, jednak ambitna :D Hahaha dziwne, wiem!
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za miłe i motywujące komentarze bardzo dziękuję :)