6 sty 2014

school

Witam wszystkich :) dzisiejszy temat jest o szkołe , nie należy on do najprzyjemniejszego tematu no ale postanowiłam napisać właśnie takiego posta . Nie znam osoby która by lubiła chodzić do szkoły .. nauka , obowiązki no niestety to należą do codzienności  wszystrkich uczniów . Ten rok szkolny , a właściwie te pierwsze półrocze zaczeło się dla mnie zle , już w pierwszym miesiącu złapałam pare złych ocen . Udało mi się je już  poprawić wiec już jest luuzik :) Kocham moją klasę ,  nie ma lekcji na której nauczyciel by nas nie upominał . Na lekcji są smiechy ,  no jest baardzo zabawnie :) Już się nie  mogę doczekać feri zimowych !!! Ferie pewnie spędze przed laptopem , ale najważniejsze jest to ze nie trzeba isć do szkoły :)
Ale najbardziej wyczekiwanie przez wszystkich są WAKACJEE !  Już za niedługo gimnazjum , nowe twarze  , nowe korytaże ... ale mi się zrymowało hahah :D Napewno będzie  nie lepiej niż w podstawówce i napewno nie raz zatęśknie za 6 klasą :)
A teraz zdjęcia z WAKCAJI !!


To nie wszystkie zdjęcia , ale dodaje narazie te pózniej się zobaczy :* papap 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za miłe i motywujące komentarze bardzo dziękuję :)