30 sty 2014

♡❄ Ferie , ferie i po feriach ♡❄

Hej kochani ! dawno mnie tu nie było wiec już na wstępie chciałam was przeprosić  . Moja nieobecność była wywołana tym ze blogger nie chciał mi się otworzyć , nie wiem dlaczego .. ale również tym ze moja klawiatura nie uwzględniała takich liter jak " ć " " ś"  ..  i tak dalej :)
A wiec ! ferie się się już kaczą jeszcze tylko 3 dni wolności !  . Nie wiem jak wy ale ja się z tego powodu  wcale nie cieszę ... znowu szkoła zadania domowe  ..  te ferie moim zdaniem były bardzo udanie  :) piszcie w komentarzach jak było u was  .  Przez całe 2 tygodnie siedziałam w domu  ,  
jedynie jakieś 3 dni byłam na sankach i takie tam róże zabawy na śniegu . Fajnie było sobie tak powspominać   jak miałam się  10 lat   i w grubych kąbinezonach chodziłam  na górkę tuż koło mojej szkoły :) Mogłam na tej górce z przyjaciółmi siedzieć całymi dniami :)  Niestety nie byłam na żadnych zdjęciach na tych feriach  , ale mam zamiar wybrać się z koleżnaką w sobotę   wiec napewno się pojawi post   z nowymi zdjęciami  , no to trzymajcie się pa pa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za miłe i motywujące komentarze bardzo dziękuję :)